ImpacKt.be
Publi Tissues - Marketing met impact !
Tissue-pack marketing is een vorm van “guerilla marketing”, uiterst efficiënte publiciteit, die gebruikt maakt van onconventionele methodes.
Geef de prospect iets bruikbaars en hij zal je reclameboodschap sneller accepteren
Een pakje zakdoekjes...
Een pakje zakdoekjes wordt door iedereen geaccepteerd. Flyers worden vaak meteen en ongelezen in de prullenbak geworpen.
Tissue-pack marketing ontstond ruim 40 jaar geleden in Japan. Tot dan toe werden er vaak pakjes lucifers uitgedeeld, maar daarmee bereikte men enkel rokers en huisvrouwen, die er thuis het fornuis mee aanstaken.
Om een zo breed mogelijk doelpubliek te bereiken bedacht Hiroshi Mori een klein, handig pakje met enkele zakdoekjes en een reclame-boodschap.
Tegenwoordig worden er in Japan alleen al jaarlijks meer dan 4 miljard pakjes van deze publi tissues uitgedeeld. Sterker nog : in vrijwel geen enkele supermarkt vind je er nog papieren zakdoekjes ! Iedereen draagt er wel een pakje op zak...
Waarom niet mét uw publiciteit ?
.
Publi Tissues geven een hoge toegevoegde waarde aan uw publiciteit, namelijk
79,6% van de mensen vindt ImpacKt Publi-Tissues "nuttig" tot "zeer nuttig".
Waarom ImpacKt ?
De Japanse "tissue packs" zijn meestal van matige kwaliteit. De zakdoekjes zijn vaak slechts 2-lagig en de verpakking gebeurt in machinaal bedrukte, matte LDPE-folie met een simpele scheurrand.
Nadelen ?
.
Waarom opteren voor ImpacKt Publi Tissues ?
Sociaal aspect
Voor het afvullen werkt Impackt samen met lokale arbeidszorgprojecten.
Dit is een specifieke tewerkstellingsmethodiek, gericht op de meest kwetsbare groep mensen in onze samenleving, die omwille van een mentale, psychische, lichamelijke of sociale problematiek niet meer (of nog niet) terecht kunnen in het reguliere of beschermde tewerkstellingscircuit.
Impackt.be werkt dus niet met buitenlandse onderaannemers, waardoor de ecologische voetafdruk geminimaliseerd wordt.
© Impackt.be by Maverick bvba