Over

Publi Tissues - Marketing met impact !

Tissue-pack marketing

Maximaal resultaat met minimale middelen !

 

Tissue-pack marketing is een vorm van “guerilla marketing”, uiterst efficiënte publiciteit, die gebruikt maakt van onconventionele methodes.

 

Geef de prospect iets bruikbaars en hij zal je reclameboodschap sneller accepteren

 

Een pakje zakdoekjes...

 

  • komt altijd van pas
  • past in iedere broek- of jaszak
  • wordt vrijwel altijd geaccepteerd
  • richt zich tot een onbeperkte doelgroep (mannen, vrouwen, kinderen, bejaarden,...)
  • is nuttig
  • is overal en altijd inzetbaar (festivals, beurzen, braderies, straatfeesten, kassa,...)

Een pakje zakdoekjes wordt door iedereen geaccepteerd. Flyers worden vaak meteen en ongelezen in de prullenbak geworpen.

Geschiedenis

Al lang een klassieker in Japan...

 

Tissue-pack marketing ontstond ruim 40 jaar geleden in Japan. Tot dan toe werden er vaak pakjes lucifers uitgedeeld, maar daarmee bereikte men enkel rokers en huisvrouwen, die er thuis het fornuis mee aanstaken.

 

Om een zo breed mogelijk doelpubliek te bereiken bedacht Hiroshi Mori een klein, handig pakje met enkele zakdoekjes en een reclame-boodschap.

 

Succesverhaal

4 miljard pakjes per jaar

 

Tegenwoordig worden er in Japan alleen al jaarlijks meer dan 4 miljard pakjes van deze publi tissues uitgedeeld. Sterker nog : in vrijwel geen enkele supermarkt vind je er nog papieren zakdoekjes ! Iedereen draagt er wel een pakje op zak...

 

Waarom niet mét uw publiciteit ?

.

Publi Tissues geven een hoge toegevoegde waarde aan uw publiciteit, namelijk

  • functionaliteit en
  • praktisch nut !
  •  

79,6% van de mensen vindt ImpacKt Publi-Tissues "nuttig" tot "zeer nuttig".

 

Waarom ImpacKt ?

Wat onderscheidt Impackt Publi Tissues ?

 

De Japanse "tissue packs" zijn meestal van matige kwaliteit. De zakdoekjes zijn vaak slechts 2-lagig en de verpakking gebeurt in machinaal bedrukte, matte LDPE-folie met een simpele scheurrand.

 

Nadelen ?

  • goedkoop "wegwerp"-imago : de boodschap gaat snel verloren
  • de levenscyclus van uw reclameboodschap is slechts zo lang als die van de verpakking
  • geen optimale benutting van de bedrukbare oppervlakte (de binnenkant van het zakje wordt niet bekeken)

.

Waarom opteren voor ImpacKt Publi Tissues ?

  • een luxueus, kristalhelder zakje dat uw boodschap extra cachet verleent - dit zakje werd zorgvuldig ontworpen en op maat van dit product vervaardigd
  • een hersluitbaar zakje, dat het product een verlengde levensduur schenkt
  • individuele inlays die een langere levenscyclus hebben dan de verpakking/zakdoekjes - de kaartjes kunnen uit het zakje gehaald en apart bewaard worden
  • hoogwaardige, 4-lagige tissues : een goed product kan zich geen minderwaardige gadget veroorloven
  • mogelijkheden die enkel beperkt worden door de afmetingen, niet door uw inspiratie !
  • een bijzonder scherpe prijs-kwaliteitverhouding !

 

Sociaal aspect

Voor het afvullen werkt Impackt samen met lokale arbeidszorgprojecten.

Dit is een specifieke tewerkstellingsmethodiek, gericht op de meest kwetsbare groep mensen in onze samenleving, die omwille van een mentale, psychische, lichamelijke of sociale problematiek niet meer (of nog niet) terecht kunnen in het reguliere of beschermde tewerkstellingscircuit.

Impackt.be werkt dus niet met buitenlandse onderaannemers, waardoor de ecologische voetafdruk geminimaliseerd wordt.

 

© Impackt.be by Maverick bvba